a pénztárnál Összesen: 0,00 Ft
  Mo-Fr 10:30-16

Visszaküldések és reklamációk

VISSZATÉRÉS


Az üzlet szabályzata szerint az áru átvételétől számított 14 nap áll rendelkezésére az áru visszaküldésére. A szerződéstől való elálláshoz és a tőlünk vásárolt termék visszaküldéséhez töltse ki a nyilatkozatot és küldje el címünkre a visszaküldött termék(ek)kel együtt. Ez segít nekünk a visszaküldési folyamat javításában. Javasoljuk, hogy a kitöltött űrlapot papír formában csatolja a csomaghoz.

 
Visszaküldési cím:
 
Paxy - Zenwire
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
9012 Györ

A nyilatkozatot tartalmazó csomaghoz és a visszaküldött termékhez/termékekhez csatolja a velük együtt kapott összes tartozékot és lehetőség szerint nyugtát vagy számlát vagy a vásárlást igazoló egyéb bizonylatot.

A visszaküldendő dokumentumok mintái:

ELÁLLÁS A MEGÁLLAPODÁSTÓL – kattintson a megtekintéshez

A megadott bankszámlaszámnak meg kell egyeznie az IBAN számmal.

 

PANASZ BENYÚJTÁSA


A zökkenőmentes panaszbenyújtási folyamat biztosítása érdekében javasoljuk, hogy kövesse az alábbi lépéseket:

1. Visszaküldési / reklamációs
űrlap Töltse ki a visszaküldési / reklamációs űrlapot és csatolja a csomaghoz. Az iratnak a következő adatokat kell tartalmaznia: vezeték- és vezetéknév, e-mail cím vagy levelezési cím, telefonszám, a termék számának és a reklamáció okának megjelölése, a vásárlás időpontja és a hiba előfordulása, a hiba leírása. A dokumentum csatolása segít a panasz hatékony kezelésében.

A panasz dokumentumának sablonja:

IGÉNYLAP - ide kattintva megtekintheti

2. Termék
visszaküldése Reklamáció benyújtásakor kérjük, küldje vissza a terméket minden tartozékával együtt.

3. Szállítás A
hibás terméket a következő címre kell elküldeni:

Paxy - Zenwire
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
9012 Györ
magas
A bolt előnézet módban van
Az oldal teljes verziójának megtekintése
Sklep internetowy Shoper.pl