
Visszaküldések és reklamációk
VISSZATÉRÉS
Az üzlet szabályzata szerint az áru átvételétől számított 14 nap áll rendelkezésére az áru visszaküldésére. A szerződéstől való elálláshoz és a tőlünk vásárolt termék visszaküldéséhez töltse ki a nyilatkozatot és küldje el címünkre a visszaküldött termék(ek)kel együtt. Ez segít nekünk a visszaküldési folyamat javításában. Javasoljuk, hogy a kitöltött űrlapot papír formában csatolja a csomaghoz.
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
9012 Györ
A nyilatkozatot tartalmazó csomaghoz és a visszaküldött termékhez/termékekhez csatolja a velük együtt kapott összes tartozékot és lehetőség szerint nyugtát vagy számlát vagy a vásárlást igazoló egyéb bizonylatot.
A visszaküldendő dokumentumok mintái:
ELÁLLÁS A MEGÁLLAPODÁSTÓL – kattintson a megtekintéshez
PANASZ BENYÚJTÁSA
A zökkenőmentes panaszbenyújtási folyamat biztosítása érdekében javasoljuk, hogy kövesse az alábbi lépéseket:
1. Visszaküldési / reklamációs
űrlap Töltse ki a visszaküldési / reklamációs űrlapot és csatolja a csomaghoz. Az iratnak a következő adatokat kell tartalmaznia: vezeték- és vezetéknév, e-mail cím vagy levelezési cím, telefonszám, a termék számának és a reklamáció okának megjelölése, a vásárlás időpontja és a hiba előfordulása, a hiba leírása. A dokumentum csatolása segít a panasz hatékony kezelésében.
A panasz dokumentumának sablonja:
IGÉNYLAP - ide kattintva megtekintheti
2. Termék
visszaküldése Reklamáció benyújtásakor kérjük, küldje vissza a terméket minden tartozékával együtt.
3. Szállítás A
hibás terméket a következő címre kell elküldeni:
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
9012 Györ