a pénztárnál Összesen: 0,00 Ft
  Mo-Fr 10:30-16

Törvény

A Zenwire.hu webáruház szabályzata

meghatározva többek között az Áruházon keresztül történő szerződéskötés szabályai, amelyek a legfontosabb információkat tartalmazzák az Eladóról, az Áruházról és a Fogyasztó jogairól



TARTALOMJEGYZÉK
§ 1 Fogalommeghatározások
§ 2 Kapcsolatfelvétel az eladóval
§ 3 Technikai követelmények
§ 4 Vásárlás az üzletben
§ 5 Fizetés
§ 6 Megrendelés
teljesítése § 7 Elállási jog
§ 8 Kivételek az elállási jog alól
§ 9 Panasz
§ 10 Személyes adatok
§ 11 Fenntartások
§12 Véleménygyűjtés az üzletben

1. § MEGHATÁROZÁSOK

Munkanapok - hétfőtől péntekig tartó napok, kivéve a lengyelországi munkaszüneti napokat.
Polgári Törvénykönyv - 1964. április 23-i törvény. Ptk.
Fogyasztó - a Ptk. rendelkezései értelmében vett fogyasztó.
Fiók - az Áruház ingyenes, külön szabályzattal szabályozott funkciója (elektronikusan nyújtott szolgáltatás), melynek köszönhetően az Áruház minden egyes felhasználója egyéni fiókot hozhat létre az Áruházban.
Vevő – az Áruházban vásárló bármely entitás.
Kiváltságos vevő – olyan vásárló, aki fogyasztó vagy kiemelt vállalkozó.
Kiváltságos vállalkozó– az Eladóval annak üzleti tevékenységéhez közvetlenül kapcsolódó, de nem szakmai jellegű szerződést kötő természetes személy.
Gyűjtőpont – a 60-830 Poznań, Krasińskiego 4 Zenwire címen található pont.
Szabályzat – ezek a szabályzatok.
Áruház – az Eladó által üzemeltetett Zenwire.hu online áruház a https://zenwire.hu címen.
Eladó– PAWEŁ KOŚMIDER, PAWEŁ KOŚMIDER ZENWIRE néven üzleti tevékenységet folytató vállalkozó bekerült a gazdasági tevékenységgel foglalkozó miniszter által vezetett Központi nyilvántartásba és a gazdasági tevékenységről szóló tájékoztatóba, valamint a Központi Nyilvántartást és Gazdasági Információkat vezető NIP 9721296053, REGON szám: 381750881. , ul. Wojciechowskiego 6b/133 60-685 Poznań
Fogyasztói jogokról szóló törvény – a fogyasztói jogokról szóló, 2014. május 30-i törvény.

2. § KAPCSOLAT AZ ELADÓVAL

  1. Postacím: ul. Wojciechowskiego 6b/133 60-685 Poznań
  2. E-mail cím: bok@zenwire.eu
  3. Telefon: 727 705 336
  4. Az áru visszaküldésének címe (a szerződéstől való elállás esetén): 60-830 Poznań, Krasińskiego 4 Zenwire
  5. A meghirdetett áruk feladási címe: 60-830 Poznań, Krasińskiego 4 Zenwire

3. § MŰSZAKI KÖVETELMÉNYEK

  1. Az Áruház megfelelő működéséhez a következőkre lesz szüksége:
    • internet-hozzáféréssel rendelkező készülék
    • JavaScriptet és cookie-kat támogató webböngésző.
  2. bekezdésben foglalt követelményeken túlmenően az Áruházban történő megrendelés leadásához 1, aktív e-mail fiók szükséges.

4. § VÁSÁRLÁS AZ ÁRUHÁZBAN

  1. Az Áruházban látható termékárak a termék teljes árai.
  2. Eladó felhívja a figyelmet, hogy a megrendelés végösszege tartalmazza az Áruházban feltüntetett termék árát és adott esetben az áru kiszállítási költségét.
  3. A megvásárolni kívánt terméket az Áruházban a kosárba kell helyezni.
  4. Ezt követően a Vevő az Áruházban elérhető lehetőségek közül kiválasztja az áru szállítási módját és a megrendelés fizetési módját, valamint megadja a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat.
  5. A megrendelés akkor kerül feladásra, amikor a Vevő megerősíti annak tartalmát és elfogadja a Szabályzatot.
  6. A rendelés leadása egyenértékű a Vevő és az Eladó közötti szerződés megkötésével.
  7. A Vásárló az Áruházban regisztrálhat, azaz fiókot hozhat létre benne, vagy regisztráció nélkül vásárolhat adatainak megadásával minden egyes lehetséges megrendelésnél.

5. § KIFIZETÉSEK

  1. A leadott rendelés ellenértékét a Vevő választása szerint fizetheti:
    1. fizetési kártyával:
      • Vízum
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Mester
    2. fizetési platformon keresztül:
      • PayU
    3. utánvéttel, azaz kártyával vagy készpénzzel az áru Vásárló részére történő átadásakor;
  2. Ha úgy dönt, hogy a PayU fizetési platformon keresztül fizet, a PayU SA az online fizetési szolgáltatásokat nyújtó entitás
  3. Ha a Vevő az előre fizetést választja, a rendelést a megrendeléstől számított 7 munkanapon belül kell kifizetnie.
  4. Az Eladó tájékoztatja, hogy azon fizetési módok esetében, amelyeknél a fizetés teljesítéséhez szükséges adatok megadására szolgáló mező a megrendelés leadását követően azonnal megjelenik, a megrendelés kifizetése csak a megrendelés leadását követően azonnal lehetséges.
  5. Az Áruházban történő vásárlás során a Vevő elfogadja az Eladó elektronikus számla használatát. A vevőnek jogában áll visszavonni az elfogadását.

6. § MEGRENDELÉS VÉGREHAJTÁSA

  1. A szerződés időtartama 5 munkanap.
  2. Ha a Vevő a megrendelés előre fizetését választotta, az Eladó a megrendelés teljesítését követően annak kifizetését követően folytatja a megrendelés teljesítését.
  3. Országok, ahol a szállítás történik:
    • Lengyelország
    • Németország
    • Magyarország
    • Románia
    • Cseh Köztársaság
    • Szlovákia
    • Litvánia
    • Lettország
    • Észtország
    • Bulgária
  4. Az Áruházban vásárolt termékek kiszállítása - a Vevő által választott szállítási módtól függően:
    1. futárcégen keresztül;
  5. A Vevő az árut személyesen átveheti az Átvételi ponton annak nyitvatartási idejében.
  6. Amennyiben a Vevő személyes átvételt választ, az áru a megrendelés teljesítésének megjelölt időpontjában átvételre készen áll.

7. § A SZERZŐDÉS ELÁLLÁSÁNAK JOGA

  1. A kiemelt vásárló jogosult az Áruház útján az Eladóval kötött szerződéstől a Szabályzat 8. §-a alapján 14 napon belül indoklás nélkül elállni.
  2. A szerződéstől való elállás határideje a következő naptól számított 14 nap elteltével jár le:
    1. amelyben a Kedvezményezett Vevő az áru birtokába került, vagy ahol a Kiemelt Vevő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az áru birtokába került;
    2. amelyben a Kedvezményezett Vevő az utolsó áru, tétel vagy alkatrész birtokába került, vagy amelyben a Kiemelt Vevő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó áru, tétel vagy alkatrész birtokába került, amennyiben szerződés, amely több áru tulajdonjogának átruházását írja elő, amelyeket külön-külön, kötegekben vagy részletekben szállítanak.
  3. Ahhoz, hogy a Kedvezményezett Vevő élni tudjon a szerződéstől való elállási jogával, köteles az Eladót a Szabályzat 2. §-ában megadott adatok felhasználásával a szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről egyértelmű nyilatkozattal (pl. postán vagy e-mailben küldött levél).
  4. A fogyasztók számára a szerződéstől való elállás mintája a Reklamációk és visszaküldések oldalon található űrlap.
  5. Az elállási határidő betartása érdekében elegendő, ha a Kiemelt Vevő a szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt tájékoztatást küld elállási jogának gyakorlásáról.

    A SZERZŐDÉS ELÁLLÁSÁNAK KÖVETKEZMÉNYEI
  6. A megkötött szerződéstől való elállás esetén az Eladó a tőle kapott valamennyi fizetést, ideértve az áru kiszállításának költségeit (kivéve a Vevő által választott szállítási módtól eltérő többletköltségeket) visszaküldi az előnyben részesített vevőnek. Az Eladó által felajánlott legolcsóbb szokásos szállítási mód), haladéktalanul, de mindenképpen legkésőbb 14 napon belül attól a naptól számított 14 napon belül, amikor az Eladót tájékoztatták a Kedvezményezett Vevőnek a szerződéstől való elállási jogának gyakorlására vonatkozó döntéséről.
  7. Az Eladó a fizetést ugyanazokkal a fizetési módokkal téríti vissza, mint amelyeket a Kiemelt Vásárló az eredeti ügylet során alkalmazott, kivéve, ha a Kiemelt Vásárló más megoldással járul hozzá, a Kiemelt Vásárlót a visszaküldéssel kapcsolatban minden esetben semmilyen díj nem terheli.
  8. Ha az Eladó nem ajánlotta fel, hogy a Kedvezményezett Vevőtől maga veszi át az árut, a visszatérítést az áru átvételéig vagy a visszaküldés igazolásáig visszatarthatja, attól függően, hogy melyik következik be előbb.
  9. Az Eladó kéri, hogy az árut haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül küldjék vissza a következő címre: 60-830 Poznań, Krasińskiego 4 Zenwire. . A határidő betartható, ha a vevő a 14 napos határidő lejárta előtt visszaküldi az árut.
  10. Az áru visszaküldésének közvetlen költségeit a preferált vevő viseli.
  11. Az előnyben részesített vevő csak az áruk természetének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő felhasználásból eredő értékcsökkenésért felel.
  12. Ha az áru jellegéből adódóan nem küldhető vissza normál postai úton, úgy a Kiemelt Vásárlót kell viselnie az áru visszaküldésének közvetlen költségei is. Ezen költségek becsült összegéről a Kiemelt Vásárlót az Eladó az árucikk leírásában, illetve a megrendelés leadásakor tájékoztatja.
  13. Ha a Kedvezményezett Vásárló által fizetési kártyával végrehajtott tranzakcióhoz pénzeszközöket kell visszafizetni, az Eladó visszautalja a pénzt a kártyához rendelt bankszámlára.

8. § KIVÉTELEK A SZERZŐDÉS ELÁLLÁSA JOGA ALÓL

  1. A Szabályzat 7. §-ában említett távollevők között kötött szerződéstől való elállás joga nem vonatkozik arra a szerződésre:
    1. amelyekben a szolgáltatás tárgya nem előre gyártott áru, amelyet a Kiemelt Vásárló specifikációja szerint gyártottak, vagy az egyéni igényeit szolgálják;
    2. amelyeknél a szolgáltatás tárgya gyorsan romló vagy rövid szavatossági idejű áru;
    3. amelyben a szolgáltatás tárgya zárt csomagolásban átadott áru, amely a csomag felbontása után egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem küldhető vissza, ha a csomagot a kiszállítást követően bontották fel;
    4. amelyekben a szolgáltatás tárgyát olyan áruk képezik, amelyek természetüknél fogva a szállítást követően elválaszthatatlanul kapcsolódnak más árukhoz;
    5. amelyekben a szolgáltatás tárgya hang- vagy képfelvétel vagy számítógépes program zárt csomagolásban szállított, ha a csomagot a kiszállítást követően bontották fel;
    6. újságok, folyóiratok vagy folyóiratok kézbesítésére, az előfizetési szerződés kivételével;
    7. amelyben az ár vagy a díjazás a pénzügyi piac olyan ingadozásaitól függ, amelyek felett az Eladónak nincs befolyása, és amelyek a szerződéstől való elállás határideje előtt következhetnek be.

9. § PANASZOK

ÉS ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

  1. Az Eladó a Kedvezményezett Vevővel szemben felel a szolgáltatás szerződésnek való megfeleléséért, amelyet az általánosan alkalmazandó jogszabályok, így különösen a fogyasztói jogokról szóló törvény előírnak.
  2. Az Eladó panaszát a Szabályzat 2. §-ában megjelölt postai vagy elektronikus címen kéri benyújtani.
  3. Ha a termékre garanciát vállaltak, az Áruházban elérhetők az ezzel kapcsolatos információk, valamint annak feltételei.
  4. Az Áruház működésével kapcsolatos reklamációkat a Szabályzat 2. §-ában megjelölt e-mail címre kérjük megküldeni.
  5. Az eladó a reklamációra annak kézhezvételétől számított 14 napon belül válaszol.

II KIEMELT VÁSÁRLÓK

  1. Áruk
    1. Az áru szerződésnek nem megfelelősége esetén a Kiemelt Vevőnek lehetősége van a fogyasztói jogokról szóló törvény 5a. fejezetében foglalt jogai gyakorlására.
    2. Az Eladó felelősséggel tartozik az árunak a kiszállítás időpontjában fennálló és attól számított két éven belül feltárt szerződésszerű hibájáért, kivéve, ha az árunak az Eladó, jogelődjei, ill. a nevükben eljáró személyek esetében hosszabb.
    3. A fogyasztói jogokról szóló törvény rendelkezései alapján a Kedvezményezett Vevő minden esetben követelheti:
      1. árucsere,
      2. az áru javítása.
    4. Ezenkívül a Kedvezményezett Vevő nyilatkozatot tehet a következőkről:
      1. az ár csökkentése,
      2. a szerződéstől való elállás
      olyan helyzetben, amikor:
      • Az eladó megtagadta az áru szerződésszerűvé tételét a Kbt. 43d mp. A fogyasztói jogokról szóló törvény 2. §-a;
      • Az eladó az árut nem a szerződésnek megfelelően hozta létre. 43d mp. A fogyasztói jogokról szóló törvény 4-6.
      • az áru szerződésszerűtlensége továbbra is fennáll, annak ellenére, hogy az Eladó megpróbálta az árut a szerződésnek megfelelővé tenni;
      • az áru szerződésszerűségének hiánya kellően jelentős ahhoz, hogy az árleszállítást vagy a szerződéstől való elállást indokolja a cikkben meghatározott védelmi intézkedések előzetes alkalmazása nélkül. a fogyasztói jogokról szóló törvény 43d.
      • Az Eladó nyilatkozatából vagy körülményeiből egyértelműen kiderül, hogy az árut ésszerű időn belül, vagy a Kedvezményezett Vevő számára indokolatlan kellemetlenség nélkül nem hozza szerződésszerűvé.
    5. Javításra vagy cserére szoruló áruk esetén a Kiemelt Vásárló köteles az árut az Eladó rendelkezésére bocsátani. Az Eladó saját költségén veszi át az árut a Kiemelt Vásárlótól.
    6. Az előnyben részesített vevő nem állhat el a szerződéstől, ha az áru szerződésszerűségi hibája jelentéktelen.
    7. Az ebben a szakaszban említett (árukra vonatkozó) szerződéstől való elállás esetén a Kiemelt Vevő az árut saját költségén haladéktalanul visszaküldi az Eladónak a 60-830 Poznań, Krasińskiego 4 Zenwire címre. Az Eladó az árut haladéktalanul, de legkésőbb az áru kézhezvételétől vagy a visszaküldés igazolásától számított 14 napon belül visszaküldi a Kedvezményezett Vevőnek.
    8. Az Eladó az árleszállítási jog gyakorlásából eredően esedékes összegeket haladéktalanul, de legkésőbb a Kedvezményezett Vevő árleszállítási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Kiemelt Vevőnek.
  2. A panaszok kezelésének és a követelések érvényesítésének peren kívüli módjai
    1. Abban az esetben, ha a reklamációs eljárás nem hozza meg a Fogyasztó által várt eredményt, a Fogyasztó igénybe vehet pl. val vel:
      1. az illetékes Vajdasági Kereskedelmi Felügyelőség által végzett közvetítés, amelyhez közvetítési kérelmet kell benyújtani. Általános szabály, hogy az eljárás ingyenes. A felügyelőségek listája itt található: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspektion_handlowej.php ;
      2. a Vajdasági Kereskedelmi Felügyelőségnél működő, helyileg illetékes állandó fogyasztói választottbíróság segítsége, amelyhez az ügy választottbíróság előtti elbírálása iránti kérelmet kell benyújtani. Általános szabály, hogy az eljárás ingyenes. A bíróságok listája a következő címen érhető el: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php ;
      3. az önkormányzati vagy vidéki fogyasztóvédelmi ombudsman ingyenes segítsége;
      4. az online ODR-platform a következő címen érhető el: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks .

III. KIVÉTELES VÁSÁRLÓK KÍVÜL KÍVÜLI VEVŐK

  1. Az Eladó a félreértések elkerülése végett felhívja a figyelmet arra, hogy az Eladónak a Kedvezményezett Vevőn kívüli Vevővel szembeni, a reklamációval kapcsolatos felelősségére a 11. §-ban foglaltak az irányadók. 5.

10. § SZEMÉLYES ADATOK

  1. A Vásárló által az Áruház használata során megadott személyes adatok kezelője az Eladó. A személyes adatok Eladó általi kezeléséről - ideértve az adatkezelés egyéb céljait és indokait, valamint az adatok címzettjeit is - az Áruházban elérhető Adatkezelési tájékoztatóban talál részletes tájékoztatást - tekintettel az általános szabályzatban foglalt átláthatóság elve. Az Európai Parlament és a Tanács (EU) adatvédelmi rendelete – „ GDPR ”.
  2. A Vevő adatainak Eladó általi kezelésének célja, amelyet a Vevő az Áruházban történő vásárlással kapcsolatban ad meg, a megrendelések teljesítése. A személyes adatok kezelésének alapja ebben az esetben:
    • szerződés vagy a Vevő kérésére tett, annak megkötésére irányuló intézkedések (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont),
    • az Eladó számvitelhez kapcsolódó jogi kötelezettsége (GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont) és
    • az Eladó jogos érdeke, amely az adatok bármely igény megállapítása, érvényesítése vagy védelme érdekében történő feldolgozását jelenti (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont).
  3. A Vevő adatszolgáltatása önkéntes, de egyben szükséges a szerződés megkötéséhez. Az adatszolgáltatás elmulasztása lehetetlenné teszi az Áruházban történő szerződéskötést.
  4. A Vevőnek az Áruházban történő vásárlással kapcsolatban megadott adatait a következő időpontig kezeljük:
    1. a Vevő és az Eladó között létrejött szerződés hatályát veszti;
    2. az Eladót a továbbiakban nem terheli a Vevő adatainak kezelésére vonatkozó jogszabályi kötelezettség;
    3. Megszűnik a Vevő vagy az Eladó az Áruház által kötött szerződéssel kapcsolatos igények érvényesítésének lehetősége;
    4. a Vevő tiltakozását személyes adatai kezelése ellen elfogadjuk - ha az adatkezelés alapja az Eladó jogos érdeke volt
    – attól függően, hogy adott esetben mi alkalmazható, és mi a legújabb.
  5. A vevőnek joga van követelni:
    1. hozzáférést biztosít személyes adataihoz,
    2. kijavítani őket,
    3. törlés,
    4. feldolgozási korlátozások,
    5. az adatok más adatkezelőnek történő továbbítása
      , valamint a jog:
    6. a Vevő különleges helyzetével összefüggő okokból történő adatkezelés - a rá vonatkozó személyes adatok kezelése ellen bármikor tiltakozni. 6 mp. 1 lit. f GDPR (azaz az Eladó által követett jogos érdekekről).
  6. A Vevőnek jogai gyakorlása érdekében fel kell vennie a kapcsolatot az Eladóval a Szabályzat 2. §-ában szereplő adatok felhasználásával.
  7. Ha a Vásárló úgy ítéli meg, hogy adatait jogellenesen kezelték, a Vásárló panasszal élhet a Személyes Adatvédelmi Hivatal elnökénél.

11. § FENNTARTÁSOK

  1. A Vevőnek tilos illegális tartalmat szolgáltatni.
  2. Az Áruházban leadott minden egyes megrendelés külön megállapodást képez, és a Szabályzat külön elfogadását igényli. A szerződés határidőre és a megrendelés teljesítése érdekében jön létre.
  3. A Szabályzat alapján megkötött megállapodások lengyel nyelven jönnek létre.
  4. A nem előnyben részesített Vevővel való esetleges vita esetén az Eladó székhelye szerint illetékes bíróság az illetékes.
  5. Az Eladó mindennemű felelősségét a törvény által megengedett határokon belül nem kiemelt vevőnek minősülő Vevővel szemben kizárja.

12. § VÉLEMÉNYGYŰJTÉS AZ ÁRUHÁZBAN

1. A Webáruház Ügyfelének lehetősége van önkéntesen és ingyenesen véleményt nyilvánítani a Webáruházban történt vásárlásokról. A véleményezés tárgya lehet a Webáruházban vásárolt termék értékelése, fényképe, véleményezése is.,

2. Az Eladó az Internetes áruházban történő vásárlást követően e-mailt küld a Vásárlónak véleményezési kérelmével, valamint hivatkozással a kiadást lehetővé tevő online űrlapra - az online űrlap segítségével válaszolhat az Eladó kérdéseire vásárlásokkal kapcsolatban, értékelje azokat, adja hozzá saját leírását a véleményhez és egy fényképes vásárolt termékhez. Az első véleményezési felhívás kézhezvételét követő véleményezés hiányában az Eladó a felhívást újra megküldi.

3. Véleményt csak az a Vásárló adhat ki, aki az Eladó Webáruházában vásárolt.,

4. A Vásárló által kiadott véleményeket az Eladó a Webáruházban és a TrustMate.io névjegykártyán teszi közzé.,

5. A véleményezést az Ügyfél nem használhatja fel jogsértő tevékenységre, így különösen az Eladóval szembeni tisztességtelen versenyt megtestesítő tevékenységre, illetve az Eladó vagy harmadik személyek személyiségi, szellemi tulajdonjogát vagy egyéb jogait sértő tevékenységre.

6. Vélemény csak az Eladó Webáruházában ténylegesen vásárolt termékekre adható ki. Tilos fiktív/ál-adásvételi szerződéseket véleményezés céljából kötni. A vélemény készítője munkaviszonytól függetlenül nem lehet maga az Eladó vagy annak alkalmazottai.

(7) A kiadott véleményt a szerzője bármikor eltávolíthatja.



Számlaszabályzat

a Zenwire.eu üzletben

TARTALOMJEGYZÉK
§ 1 Fogalommeghatározások
§ 2 Kapcsolatfelvétel a Szolgáltatóval
§ 3 Technikai követelmények
§ 4 Számla
§ 5 Hűségprogram
§ 6 Panasz
§ 7 Személyes adatok
§ 8 Fenntartások

1. § MEGHATÁROZÁSOK

Fogyasztó - a Ptk. rendelkezései értelmében vett fogyasztó.
Fiók - az Áruház (szolgáltatás) Szabályzatban szabályozott ingyenes funkciója, melynek köszönhetően a Szolgáltatást igénybe vevő az Áruházban egyéni fiókot hozhat létre.
Szolgáltatás címzettje – bármely entitás, amely fiókot hoz létre, vagy egy fiók létrehozása iránt érdeklődik.
Kiemelt Szolgáltatást igénybe vevő - az a Szolgáltatás igénybevevője, aki Fogyasztó, vagy a Szolgáltatóval annak üzleti tevékenységéhez közvetlenül kapcsolódó, de nem szakmai jellegű szerződést kötő természetes személy.
Hűségprogram - a Szolgáltató által működtetett hűségprogram, amelynek keretében a Fiókkal rendelkező Szolgáltatást igénybe vevő a Szabályzatban meghatározott feltételekkel Pontokat szerezhet és használhat fel.
Pontok - a Szolgáltatást igénybe vevőnek a Szabályzatban meghatározott feltételekkel, a Hűségprogram részeként juttatott pontok, amelyek lehetővé teszik, hogy a Szolgáltatást igénybe vevő az Áruházban megjelölt termékeket kedvezményesen rendelje meg.
Szabályzat – jelen Számlaszabályzat.
Áruház – a Szolgáltató által üzemeltetett Zenwire.eu online áruház a https://zenwire.eu
Szolgáltató- PAWEŁ KOŚMIDER, PAWEŁ KOŚMIDER ZENWIRE néven üzleti tevékenységet folytató vállalkozó bekerült a gazdasági tevékenységgel foglalkozó miniszter által vezetett Központi Nyilvántartásba és Gazdasági Információkba, valamint a Központi Nyilvántartást és Gazdasági Információkat vezető NIP 9721296053, REGON szám: 381750881 , ul. Wojciechowskiego 6b/133 60-685 Poznań.

2. § KAPCSOLAT A SZOLGÁLTATÓVAL

  1. Postacím: ul. Wojciechowskiego 6b/133 60-685 Poznań
  2. E-mail cím: bok@zenwire.eu
  3. Telefon: 727 705 336

3. § MŰSZAKI KÖVETELMÉNYEK

  1. A megfelelő működéshez és a fiók létrehozásához a következőkre lesz szüksége:
    • aktív e-mail fiók
    • internet-hozzáféréssel rendelkező készülék
    • JavaScriptet és cookie-kat támogató webböngésző

4. § SZÁMLA

  1. A fiók létrehozása teljesen önkéntes, és a Szolgáltatás igénybevevőjének akaratától függ.
  2. A fiók további lehetőségeket biztosít az Ügyfél számára, mint például: a Vásárló által az Áruházban leadott rendelések előzményeinek megtekintése, a megrendelés állapotának ellenőrzése vagy az Ügyfél adatainak önálló szerkesztése, valamint a Hűségprogramban való részvétel.
  3. Fiók létrehozásához ki kell töltenie a megfelelő űrlapot az Áruházban.
  4. A Számla létrehozásának pillanatában a Szolgáltatás igénybe vevője és a Szolgáltató között határozatlan időre szóló szerződés jön létre a Számlavezetési körben a Szabályzatban meghatározott feltételekkel.
  5. A Szolgáltatás igénybe vevője bármikor, költség felmerülése nélkül lemondhat a Fiókról.
  6. A Fiókról való lemondáshoz a következő e-mail címen kell elküldenie lemondását a Szolgáltatónak: bok@zenwire.eu, amely a Fiók azonnali törlését és a Számlakarbantartási szerződés megszűnését vonja maga után.

5. § HŰSÉGPROGRAM

  1. A hűségprogram azoknak a Szolgáltatást igénybe vevőknek szól, akik fiókkal rendelkeznek. A Számla használatával az Ügyfél Pontokat szerezhet és felhasználhat.
  2. Az Ügyfél a Fiók létrehozásával a Hűségprogram résztvevőjévé válik.
  3. Az üzletben egyszeri megrendelés részeként elköltött 10 PLN után a Vevő a következő számú pontot kapja: 10, a ponttól függően 4-5.
  4. A leadott megrendelésért járó pontok csak abban az esetben járnak a Szolgáltatás átvevőjének, ha a Szolgáltató a Szolgáltatást igénybe vevővel szerződést köt. A pontokat a Szolgáltatás igénybevevője automatikusan, a megrendelés teljesítésének időpontjában kapja meg.
  5. A leadott rendelésért adható Pontszám kiszámításához csak a Szolgáltatást igénybe vevő által az Áruházban megrendelt termékekre, pontok felhasználása nélkül elköltött pénzösszeget veszik figyelembe, és a termék megrendelésével kapcsolatos többletköltségeket, pl. pl a szállítási költség.
  6. Amennyiben a Szolgáltatást igénybe vevő első alkalommal iratkozik fel a Szolgáltató által az Áruház részeként fenntartott hírlevélre, úgy a Szolgáltatást igénybe vevő az alábbi Pontszámra jogosult: 5. A hírlevélre való feliratkozásért járó pontok azonnal, automatikusan járnak. , legkésőbb az Ügyfél hírlevélre való feliratkozását követő 7 napon belül.
  7. A Szolgáltatást igénybevevő által megszerzett Pontok egy gyűjteményt alkotnak.
  8. Az Ügyfél által összegyűjtött Pontok aktuális száma megjelenik a Számlán. A felhalmozott Pontok számának változásáról a Szolgáltató az Ügyfél Fiókjához rendelt e-mail címére küldött üzenettel is tájékoztathatja az Ügyfelet.
  9. A Vevő a Hűségprogramban érintett termék árából olyan kedvezményben részesülhet, hogy ennek a terméknek a végső ára 1 PLN lesz, pontok felhasználásával.
  10. A fenti pontban megjelölt módon árcsökkentést lehetővé tevő Pontok száma az Áruházban, az adott termék mellett van feltüntetve.
  11. Amennyiben a Vásárló a Pontok felhasználása mellett dönt, a használatukból adódó kedvezmény automatikusan kerül kiszámításra, azaz levonásra kerül a megrendelt termék árából.
  12. A pontokat a Vásárló a megrendelés leadásakor használhatja fel, amely tartalmazza a Pontok felhasználása nélkül fizetett termékeket is, amelyek összára nem kevesebb, mint 40 PLN.
  13. A Szolgáltató jogosult pontokat törölni:
    1. azon rendelések díja, amelyeknél a Szolgáltató a termékért kifizetett összeget visszaküldte a Szolgáltatást igénybe vevőnek (pl. a szolgáltatás igénybevevőjének tényleges szerződéstől való elállása esetén);
    2. a megrendelés eredménytelen kifizetése ellenére megadva (ami nem jelenti azt, hogy a megrendelés helyes kifizetése miatt nem lehet ismét pontokat szerezni);
    3. hírlevélre való újra feliratkozásért díjazták.
  14. A Hűségprogramban felhalmozott pontok csak a jelen bekezdésben meghatározott módon használhatók fel.

6. § PANASZOK

  1. A Fiók működésével kapcsolatos panaszokat a bok@zenwire.eu e-mail címre kell küldeni.
  2. A panaszt a Szolgáltató 14 napon belül megvizsgálja.

    BÍRÓSÁGON KÍVÜLI PANASZOK ÉS SZENVEDÉSI IGÉNYEK KEZELÉSÉNEK MÓDSZEREI
  3. Abban az esetben, ha a reklamációs eljárás nem hozza meg a Fogyasztó által várt eredményt, a Fogyasztó igénybe vehet pl. val vel:
    1. az illetékes Vajdasági Kereskedelmi Felügyelőség által végzett közvetítés, amelyhez közvetítési kérelmet kell benyújtani. Általános szabály, hogy az eljárás ingyenes. A felügyelőségek listája itt található: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspektion_handlowej.php ;
    2. a Vajdasági Kereskedelmi Felügyelőségnél működő, helyileg illetékes állandó fogyasztói választottbíróság segítsége, amelyhez az ügy választottbíróság előtti elbírálása iránti kérelmet kell benyújtani. Általános szabály, hogy az eljárás ingyenes. A bíróságok listája a következő címen érhető el: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php ;
    3. az önkormányzati vagy vidéki fogyasztóvédelmi ombudsman ingyenes segítsége;
    4. az online ODR-platform a következő címen érhető el: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks .

7. § SZEMÉLYES ADATOK

  1. Az Ügyfél által a Fiók használata során megadott személyes adatok kezelője a Szolgáltató. A személyes adatok Szolgáltató általi kezeléséről - ideértve az adatkezelés egyéb céljait és indokait, valamint az adatok címzettjeit is - az Áruházban elérhető Adatkezelési tájékoztatóban talál részletes tájékoztatást az átláthatóság elve miatt, amelyet az általános az Európai Parlament és a Tanács (EU) adatvédelmi rendelete - „ GDPR ”.
  2. Az Ügyfél adatainak kezelésének célja a Számlavezetés. A személyes adatok kezelésének alapja ebben az esetben a szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés vagy a Szolgáltatás igénybevevőjének kérésére megtett, annak megkötésére irányuló cselekmény (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont), valamint mint a Szolgáltató jogos érdeke, amely az igények előterjesztésének vagy védelmének megállapítása érdekében történő adatkezelésből áll (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont).
  3. A Szolgáltatást igénybe vevő adatszolgáltatása önkéntes, de egyben szükséges a Fiók fenntartásához. Az adatszolgáltatás elmulasztása azt jelenti, hogy a Szolgáltató a Számlavezetési szolgáltatást nem tudja biztosítani.
  4. Az Ügyfél adatait a következő időpontig kezeljük:
    1. A fiókot az Ügyfél vagy a Szolgáltató az Ügyfél kérésére törli
    2. megszűnik a Szolgáltatás igénybe vevőjének vagy a Szolgáltatónak a Számlával kapcsolatos követeléseinek érvényesítése;
    3. az Ügyfél tiltakozását személyes adatai kezelése ellen elfogadjuk - ha az adatkezelés alapja a Szolgáltató jogos érdeke volt
    – attól függően, hogy adott esetben mi alkalmazható, és mi a legújabb.
  5. A Szolgáltatás igénybevevőjének jogában áll kérni:
    1. hozzáférést biztosít személyes adataihoz,
    2. kijavítani őket,
    3. törlés,
    4. feldolgozási korlátozások,
    5. az adatok más adatkezelőnek történő továbbítása
      , valamint a jog:
    6. az Ügyfél különleges helyzetével összefüggő okból bármikor tiltakozhat az adatkezelés ellen - az őt érintő személyes adatok kezelése ellen, a Ptk. 6 mp. 1 lit. f GDPR (azaz a Szolgáltató által követett jogos érdekekről).
  6. Az Ügyfélnek jogai gyakorlása érdekében fel kell vennie a kapcsolatot a Szolgáltatóval.
  7. Ha a Szolgáltatást igénybe vevő úgy ítéli meg, hogy adatainak kezelése jogellenesen történik, panasszal élhet a Személyes Adatvédelmi Hivatal elnökénél.

8. § FENNTARTÁSOK

  1. Az Ügyfélnek tilos jogsértő tartalmat szolgáltatnia.
  2. A Számla karbantartására vonatkozó szerződés lengyel nyelven jön létre.
  3. pontban említett fontos okok esetén. 4. -a alapján a Szolgáltató jogosult a Szabályzat megváltoztatására.
  4. szakaszban említett fontos okok. 3 a következő:
    1. az Áruháznak az Áruház működésére vonatkozó jogszabályi rendelkezésekhez való igazításának szükségessége;
    2. a nyújtott szolgáltatás biztonságának javítása;
    3. a Számla funkcionalitásának megváltoztatása, amely a Szabályzat módosítását igényli.
  5. A Szabályzat tervezett változásáról a Szolgáltatást igénybevevő legalább 7 nappal a változás hatályba lépése előtt a Fiókhoz rendelt címre küldött e-mailben kap tájékoztatást.
  6. Amennyiben a Szolgáltatást igénybe vevő a tervezett változtatást nem fogadja el, erről a Szolgáltató bok@zenwire.eu e-mail címére küldött megfelelő üzenettel köteles tájékoztatni a Szolgáltatót, amely a Számlakarbantartási szerződés belépéskor megszűnését vonja maga után. a tervezett változtatás hatálybalépését, vagy korábban, ha az Ügyfél ilyen kérelmet nyújt be.
  7. Ha a Megrendelő a tervezett változtatással szemben annak hatálybalépéséig nem tiltakozik, feltételezhető, hogy azt elfogadja, ami nem akadályozza a szerződés jövőbeni felmondását.
  8. Az Áruházban Pontok felhasználásával leadott rendelésekre az Áruház szabályzata az irányadó.
  9. A nem kiemelt Ügyféllel való esetleges vita esetén a Szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróság az illetékes.






Hírlevél szabályzat

Zenwire.eu áruház

TARTALOMJEGYZÉK
1. § Fogalommeghatározások
2. § Hírlevél
§ 3. Panasz
§ 4. Személyes adatok
5. § Záró rendelkezések

1. § MEGHATÁROZÁSOK

Fogyasztó - az 1964. április 23-i törvény értelmében fogyasztó. Ptk.
Hírlevél - elektronikus úton ingyenesen nyújtott szolgáltatás, melynek köszönhetően a Szolgáltatást igénybe vevő a Szolgáltatótól elektronikus úton, korábban megrendelt, az Áruházzal kapcsolatos üzeneteket kaphat, beleértve az Áruház ajánlatairól, akcióiról, híreiről szóló információkat.
Áruház – a Szolgáltató által működtetett Zenwire.eu online áruház a https://zenwire.eu címen.
Szolgáltatás címzettje – bármely, a Hírlevél szolgáltatást igénybe vevő entitás.
Kiváltságos ügyfél – a Szolgáltatás igénybevevője, aki Fogyasztó, vagy a Szolgáltatóval vállalkozási tevékenységéhez közvetlenül kapcsolódó, de nem szakmai jellegű szerződést kötő természetes személy.
Szolgáltató - PAWEŁ KOŚMIDER, PAWEŁ KOŚMIDER ZENWIRE néven üzleti tevékenységet folytató vállalkozó, bekerült a Gazdasági Minisztérium által vezetett Központi Nyilvántartásba és Gazdasági Információs Tájékoztatásba, amelyet a Gazdasági Minisztérium és a Központi Nyilvántartást és Gazdasági Tevékenységi Információkat vezet, NIP 9721296053, REGON szám: 381750881, ul. Wojciechowskiego 6b/133 60-685 Poznań.

2. § HÍRLEVÉL

  1. A Szolgáltatás igénybevevője a Hírlevél szolgáltatást önkéntesen veheti igénybe.
  2. A Hírlevél szolgáltatás használatához olyan készülékre van szükség, amely a legújabb verziójú webböngészővel rendelkezik, amely támogatja a JavaScriptet és a cookie-kat, internet-hozzáféréssel és aktív e-mail fiókkal.
  3. A szolgáltatás keretében küldött e-maileket a Szolgáltatás címzettje által a hírlevélre való feliratkozáskor megadott e-mail címre küldjük.
  4. A Szerződés megkötéséhez és a Hírlevél szolgáltatásra való feliratkozáshoz a Szolgáltatást igénybe vevő első lépésben az Áruházban arra kijelölt helyen megadja e-mail címét, amelyre a Hírlevél részeként küldött üzeneteket szeretné megkapni. A Hírlevélre való feliratkozáskor a szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződés határozatlan időre jön létre, és a Szolgáltató megkezdi annak nyújtását a Szolgáltatást igénybe vevő részére - figyelemmel a pontban foglaltakra. 5.
  5. A Hírlevél szolgáltatás megfelelő megvalósítása érdekében a Szolgáltatás címzettje köteles a helyes e-mail címét megadni.
  6. A Hírlevél részeként küldött üzenetek tájékoztatást tartalmaznak a leiratkozás lehetőségéről, valamint egy linket a leiratkozáshoz.
  7. A Szolgáltatást igénybe vevő a Hírlevélről indoklás és költség felmerülése nélkül, bármikor leiratkozhat, az 1. pont szerinti lehetőséggel. 6 vagy a Szolgáltató e-mail címére küldött üzenettel: bok@zenwire.eu .
  8. A Hírlevélről való leiratkozásra szolgáló hivatkozás Szolgáltatás Igénybevevő általi használata vagy a Hírlevélről való leiratkozást kérő üzenet küldése a jelen szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés azonnali felmondását vonja maga után.

3. § PANASZOK

  1. A Hírlevéllel kapcsolatos panaszokat a Szolgáltató felé kell jelezni a következő e-mail címen: bok@zenwire.eu .
  2. A Szolgáltató a panaszra a panasz kézhezvételétől számított 14 napon belül válaszol.

    BÍRÓSÁGON KÍVÜLI PANASZOK ÉS SZENVEDÉSI IGÉNYEK KEZELÉSÉNEK MÓDSZEREI
  3. Abban az esetben, ha a reklamációs eljárás nem hozza meg a Fogyasztó Vásárló által várt eredményt, a Fogyasztó igénybe veheti többek között val vel:
    1. az illetékes Vajdasági Kereskedelmi Felügyelőség által végzett közvetítés, amelyhez közvetítési kérelmet kell benyújtani. Általános szabály, hogy az eljárás ingyenes. A felügyelőségek listája itt található: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspektion_handlowej.php ;
    2. a Vajdasági Kereskedelmi Felügyelőségnél működő, helyileg illetékes állandó fogyasztói választottbíróság segítsége, amelyhez az ügy választottbíróság előtti elbírálása iránti kérelmet kell benyújtani. Általános szabály, hogy az eljárás ingyenes. A bíróságok listája a következő címen érhető el: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php ;
    3. az önkormányzati vagy vidéki fogyasztóvédelmi ombudsman ingyenes segítsége;
    4. az online ODR-platform a következő címen érhető el: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks .

4. § SZEMÉLYES ADATOK

  1. A Szolgáltatást igénybe vevő által a Hírlevélre való feliratkozással kapcsolatban megadott személyes adatok kezelője a Szolgáltató. A személyes adatok Szolgáltató általi kezeléséről - ideértve az adatkezelés egyéb céljait és indokait, valamint az adatok címzettjeit is - az Áruházban elérhető Adatkezelési tájékoztatóban talál részletes tájékoztatást az átláthatóság elve miatt, amelyet az általános az Európai Parlament és a Tanács (EU) adatvédelmi rendelete - „ GDPR ”.
  2. Az Ügyfél adatai kezelésének célja a Hírlevél küldése. A személyes adatok kezelésének alapja ebben az esetben a szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés vagy a Szolgáltatás igénybevevőjének kérésére megtett, annak megkötésére irányuló cselekmény (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont), valamint mint a Szolgáltató jogos érdeke, amely az igények előterjesztésének vagy védelmének megállapítása érdekében történő adatkezelésből áll (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont).
  3. A Szolgáltatás igénybevevője általi adatszolgáltatás önkéntes, de egyben szükséges a Hírlevél szolgáltatás nyújtásához. Az adatszolgáltatás elmulasztása azt jelenti, hogy ezt a szolgáltatást a Szolgáltató nem tudja biztosítani.
  4. Az Ügyfél adatait a következő időpontig kezeljük:
    1. A Szolgáltatás címzettje leiratkozik a Hírlevélről;
    2. megszűnik a Szolgáltatás igénybe vevőjének vagy a Szolgáltatónak a Hírlevéllel kapcsolatos követeléseinek érvényesítése;
    3. az Ügyfél tiltakozását személyes adatai kezelése ellen elfogadjuk - ha az adatkezelés alapja a Szolgáltató jogos érdeke volt
    – attól függően, hogy adott esetben mi alkalmazható, és mi a legújabb.
  5. A Szolgáltatás igénybevevőjének jogában áll kérni:
    1. hozzáférést biztosít személyes adataihoz,
    2. kijavítani őket,
    3. törlés,
    4. feldolgozási korlátozások,
    5. az adatok más adatkezelőnek történő továbbítása
      , valamint a jog:
    6. az Ügyfél különleges helyzetével összefüggő okból bármikor tiltakozhat az adatkezelés ellen - az őt érintő személyes adatok kezelése ellen, a Ptk. 6 mp. 1 lit. f GDPR (azaz a Szolgáltató által követett jogos érdekekről).
  6. Az Ügyfélnek jogai gyakorlása érdekében fel kell vennie a kapcsolatot a Szolgáltatóval.
  7. Ha a Szolgáltatást igénybe vevő úgy ítéli meg, hogy adatainak kezelése jogellenesen történik, panasszal élhet a Személyes Adatvédelmi Hivatal elnökénél.

5. § ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

  1. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy jelen szabályzatot csak fontos okokból megváltoztassa. Lényeges indok alatt a Hírlevél szolgáltatás korszerűsítése, illetve a Szolgáltató általi szolgáltatásnyújtást érintő jogszabályi változás okozta szabályozás módosításának szükségességét értjük.
  2. A tervezett szabályzatmódosításról az Ügyfélnek a Hírlevél feliratkozáskor megadott e-mail címére tájékoztatást küldünk legalább 7 nappal a változások hatályba lépése előtt.
  3. Ha a Megrendelő a tervezett változtatásokkal szemben azok hatálybalépéséig nem tiltakozik, feltételezhető, hogy azokat elfogadja.
  4. A tervezett változtatások elfogadásának elmulasztása esetén a Szolgáltatás igénybevevőjének tájékoztatást kell küldenie a Szolgáltató e-mail címére: bok@zenwire.eu , amely a szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés megszűnését vonja maga után. a szolgáltatást a tervezett változtatások hatálybalépésekor.
  5. Az Ügyfélnek tilos jogsértő tartalmat szolgáltatnia.
  6. A Hírlevél szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés lengyel nyelven jön létre.
  7. A nem kiemelt Ügyféllel való esetleges vita esetén a Szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróság az illetékes.
  8. A fogyasztót a fogyasztó származási országának vonatkozó rendelkezései védik. Ezeket a szabályokat az eladó szigorúan betartja.
Visszaküldési cím:
 
Paxy - Zenwire
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
9012 Györ
 

Jelen szabályzat 2023. január 1-jén lép hatályba
magas
A bolt előnézet módban van
Az oldal teljes verziójának megtekintése
Sklep internetowy Shoper.pl